Podrška

Vizar svojim klijentima pruža podršku u radu sa računalima, programima i Vizar sustavom. U radno vrijeme nas možete kontaktirati telefonom ili mailom. U jamstvenom periodu podrška je besplatna. Nakon isteka tog perioda moguće je sklapanje ugovora o održavanju i tada vrijede uvjeti kao u jamstvenom peiodu. Moguće je i održavanje na poziv. Pored održavanja Vizar sustava, može se sklopiti i ugovor za preventivu i servis mreže i računala. Postoji i produljeno održavanje subotom, nedjeljom i praznicima. Za udaljeni pristup Vizar je razvio vlastiti sustav ( VRS - Vizar remote system ), te je omogućen daljinski pristup i rješavanje problema. VRS se može instalirati i našim klijentima kako bi imali udaljeni pristup do svojih resrursa.

Pomoć u radu

Uvijek nas možete kontaktirati
telefonom, mailom ili kroz kontakt formu.
Možemo popiti i kavicu.

Udaljeni pristup

Vizar ima vlastiti sustav.
Omogućeno je udaljeno upravljanje računalima.
Naši klijenti isto mogu koristiti VRS.

Ugovorno održavanje

Imate prioritetnu podršku i brzinu odziva.
Ugovori za održavanje programa i opreme.
Moguća je podrška izvan radnog vremena.

Baza znanja

Rješenje problema možete naći u bazi znanja.
Za rad sa programima imate
priručnike i obuku.

Prijava greški

Sustavi nisu imuni od grešaka.
Naiđete li tijekom rada na pogrešku
javite nam, da se otkloni.

Nove funkcionalnosti

Ako u radu zatrebate neki novi izvještaj,
poboljšanje ili funkcionalnost
zatražite da se ugradi.

Za naše klijente

Za korištenje potrebna je prijava

Top